25 Mayıs 2009 Pazartesi

En son bu kentte olacak yaşanmışlıklarım. Gölgem beni bu şehirden başlayarak takip edecek. Anılarımın anlam kazandığı yerdeyim, hayata nereden başladığımı görebiliyorum. Burada gördüm en son beni ne kadar çok sevdiğini, ardından yittik, gittik...
Çocuktum, büyüdüm. İnsanlar girdi hayatıma, silemedim. Gittikçe geri geldim. Küçük ekrana sığmadı yaşadıklarım, kırmızı tuşa bastım, başa sardım. Her başa sarışımda beni biraz daha incittin. Kaçırdığım her kareyi yeni baştan izledim. Böyle olsun istemedim, istemedin. Belki de istedin...
İstemiş olmalıydın, boş bakışlar edindin kendine, tanıyamadım.
Kaç kişi başladık hayata, benden başka kim kaldı...
Bu gece son gecem burada, yeni anılar oluşturdum kendime kimsenin erişemeyeceği. İsteseydin eğer yıldızlar da bizim olurdu kimsesizlikte...
Geri döneceğim, hem de çok yakın zamanda. Şu anın anılarını izleyeceğim bu defa, bir kere daha ağlayacağım geçmiş için. Sen görmedin, görmeyeceksin.

1 yorum: