1 Şubat 2009 Pazar


Kalbi kırık karakterler yarattım yazabilmek için.
Beni bırakıp gidemeyecekler, kırıklıkları birikterecekler çekmecelerinde.
Hayata benim penceremden bakabilecekler sadece, sevmeyecekler belki de...
İpleri olacak kollarında, ellerime dolaştırdığım.
Mahvettiğim hayatlar olacak küçük kırmızı kutumda.
Bir adım atmak isteseler çekiştireceğim kolarından.
Benim gibi yaşamayı öğrenecekler, çelişkiler, kendini bilmezlikler ve ihanetler olacak hayatlarında.
İleri gitmek istedikçe geriye dönecekler, döndürülecekler...
Boktan adamların ve kadınların yolunu gözleyecekler.
Gelmeyenler için intihar teşebbüslerinde bulunacaklar.
Küfürler savuracaklar aynalara karşı.
Lüks kaldırımlarda ucuz yürüyüşler yapacaklar, yetmeyecek.
Bir kuş görseler mutluluktan uçuyor sanacaklar.
Gözleri bağlanacak bağnaz eller tarafındani öğrenemeyecekler.
Beni yansıtacaklar her hikayede.
Yalanlar söyleyecekler.
Yalanları onlara bile yetmeyecek.
Ben şimdi gidiyorum, yeni yalanlar yazıp döneceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder